top of page

Míchání barev v sedmikrásce

Se svým prvním uměleckým náčiním jsem dostala i velkou dřevěnou paletu. Je parádní, a když ji používám, cítím se jako opravdový umělec. Praktická ale moc není. Je docela těžká a využívám ji jen když maluju u stojanu. Akvarely se na ní míchají docela dobře. Možná by ale byla vhodnější na olej nebo akryl, to nevím, s tím nemám zkušenosti.

Když maluju u stolu, dávám přednost malé keramické paletě. Viděla jsem ji na tolika fotkách, až jsem si myslela, že je to naprosto normální běžné vybavení. Jenže když jsem ji začala shánět po obchodech, většinou ani nevěděli o čem mluvím. Zkrátka sháněla jsem ji dlouho. Všude totiž mají jen plastové palety a z těch jde barva špatně dolů (myslím při čištění).

Nakonec jsem na ni narazila tady. A ani nebyla tak drahá. Na míchání barev je skvělá a pod proudem vody ji umyju během pár sekund. Někde jsem četla, že vypadá jako sedmikráska a to docela sedí. Má sedm praktických mističek ☺


bottom of page